ק.ל.ע
ק.ל.ע. – חברה לניהול קרן השתלמות לעובדים סוציאליים בע"מ
- הגוף המתפעל: לאומי שירותי שוק ההון בע"מ.
- בית ההשקעות של החברה: מיטב-דש ניהול תיקים בע"מ.
- לקרן שני מסלולי השקעה:
- מסלול ק.ל.ע. כללי (378)
- מסלול ק.ל.ע. מסלול אג"ח עד 25% במניות (1433).
רשאי להצטרף לקרן כל עובד סוציאלי כשיר.
הצטרפות לקרן נעשית באמצעות מילוי טופס בקשת הצטרפות, אותו ניתן להוריד מאתר האינטרנט של החברה בכתובת: www.krn-kela.co.il או באמצעות פניה למוקד בטלפון 072-2790006.
את הטופס החתום, בצירוף צילום תעודת זהות כולל הספח, יש להעביר באחת הדרכים הבאות:
- בדואר אלקטרוני לכתובת הדוא"ל - [email protected]
- בפקס – 072-2790092
- באמצעות דואר ישראל – עבור שירות לקוחות קופות גמל, שמשון 9 ת.ד. 3928 פתח-תקוה 4952701
טלפון לבירורים: 072-2790006, שעות מענה טלפוני בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00
- פרטים אלו הם כלליים, לשם קבלת פרטים נוספים על קרן השתלמות ק.ל.ע. ניתן להיכנס לאתר האינטרנט Krn-kela.co.il
משרדי הנהלת חברת ק.ל.ע - חברה לניהול קרן השתלמות לעובדים סוציאליים בע"מ:
לרשותכם בכל שאלה- גב' לוי חביבה מזכיר החברה, דב לפיד עוזר מזכירות החברה.
טל': 03-6086645, דוא"ל [email protected], , רח' החשמונאים 100 תל אביב 6713317, קומה ב'.
- שעות פעילות טלפונית במשרדי ק.ל.ע א'-ה' משעה 08:30- 14:00
- פגישה אישית יש לתאם מראש
עמית יקר, אנו מזמינים אותך להצטרף לשירות מידע אישי בכל עת ומכל מקום
ביולי 2014, פרסם אגף שוק ההון באוצר הנחיות לאופן בו קופות גמל וקרנות השתלמות יציגו ויפיצו את הדוחות הרבעוניים והדוח השנתי. על פי ההנחיות, החל מהדוח השנתי בגין שנת 2014, חברה מנהלת של קופת גמל או קרן השתלמות תציג בחשבונו האישי המקוון של כל עמית, תוך שלושה חודשים מתום השנה, דוח שנתי מקוצר ודוח שנתי מפורט. הדוח השנתי המפורט יוצג בחשבון האישי המקוון בלבד ולא ישלח בדואר לכתובת העמית. בנוסף, מדי רבעון, בתוך 60 ימים מתום הרבעון, תציג החברה המנהלת בחשבונו האישי המקוון של כל עמית, דוח רבעוני. גם דוח זה לא ישלח בדואר לכתובת העמית אלא יוצג בחשבון האישי המקוון בלבד.
כדי לעמוד בדרישות האוצר אשר תוארו לעיל, ועל מנת לאפשר לציבור לצפות בדוחות הללו, הועלה לרשות הציבור אתר חדשני, קל לשימוש ולניווט, נוח וברור "
לידיעתך, באפשרותך לצפות במידע אודות חשבונך/חשבונותיך בחברה בכל עת.
אם אין ברשותך קוד משתמש וסיסמה תוכל להצטרף כאן וכעת לשירות מידע אישי או בכל זמן אחר.
- למידע נוסף היכנס ל “כניסה לחשבון האישי” ← “הצטרפות לשירות – מנוי חדש“
- להצטרפות לשירות וקבלת קוד משתמש וסיסמה אשר תשלח לטלפון הנייד שלך המעודכן ברישומי החברה, היכנס לתפריט “כניסה לחשבון האישי” ← “הצטרפות לשירות-מנוי חדש“
א. תשלומים לקרן
עמית בקרן יפריש לקרן מדי חודש בחודשו הפרשה בשיעור 2.5% משכרו ברוטו ("שכר" לעניין זה הוא השכר המשולב וכל התוספות שהוכרו כתוספות קבועות לצורך גמלאות). המעסיק יפריש עבור העמית 7.5% משכר העמית.
ב. משיכת כספים למטרת השתלמות בארץ ובחו"ל ראה תקנון באתר החברה
א. עמית בקרן זכאי למשוך כספים להשתלמות, לאחר חברות בקרן במשך 3 שנים או לאחר שחלפו 3 שנים ממשיכת הכספים האחרונה.
ב. לשם יציאה להשתלמות בארץ וקבלת המלגה מקרן ההשתלמות (ע"ח כספי החיסכון של העמית/ה) יש להגיש הבקשה 60 יום מראש ע"ג טופס "בקשה לאישור מלגת השתלמות", אותו ניתן לקבל בהנהלת הקרן.
ג. קבלת מלגה להשתלמות בארץ בגבולות של עד שליש מהצבירה בחשבונו בקרן, מאפשרת לעמית להמשיך ולקבל מלגת השתלמות בארץ, עד 1/3 מהצבירה בכל שנה, ואינה מקפיאה את זכותו לקבלת מלגה אחת ל-3 שנים להשתלמות בחו"ל, בהתאם להוראות הקיימות, או למשיכת כספי החיסכון בתום 6 שנות חסכון בקרן.
ד. מלגה ששולמה לעמית לצורך לימודים אקדמאיים חייבת בניכוי מס במקור בשיעור הקבוע בדין מכל הכספים (כ-48%), להוציא קרן חלק העובד. מלגת השתלמות בארץ שסכומה עולה על 1/3 מהסכומים שנצברו לזכותו של העמית בקרן בעת המשיכה, דינה כדין מלגה להשתלמות בחו"ל.
ג. השתלמות בחוץ לארץ
א. עמית הקרן זכאי למשוך כספים להשתלמות בחוץ-לארץ לאחר שהיה 3 שנים לפחות חבר בקרן, או שחלפו 3 שנים מהמשיכה האחרונה.
ב. כל השתלמות נוספת (בחו"ל) תוכל להתבצע רק כעבור 3 שנים.
ג. על העמית לדווח לפקיד השומה באזור מגוריו על ההשתלמות, תוך 30 יום ממועד חזרתו מההשתלמות בחו"ל.
ד. לא תתקבל בקשה לקבלת מלגה רטרואקטיבית לאחר ביצוע השתלמות בחו"ל.
* כספי הבקשה ניתנים מתוך ועל חשבון כספי חסכון של העמית/ה בקרן.
ד. משיכת כספים מסלול חסכון
א. עמית שהתמיד בחברות בקרן 6 שנים רצופות (72 חודש), או שחלפו 6 שנים ממועד המשיכה האחרונה, יהיה זכאי למשוך את הכספים שהצטברו לזכותו בקרן, כולם או חלקם, לכל מטרה, ללא צורך בהמצאת אישור כלשהו, ע"י מילוי טופס בקשה למשיכת כספים, אותו ניתן להוריד מאתר האינטרנט של ק.ל.ע או לקבל באמצעות פניה למוקד בטלפון 072-2790006.
ב. את בקשת המשיכה, בצרוף תצלום ת.ז. עדכנית, כולל הספח והמחאה בנקאית מבוטלת, או אישור ניהול חשבון עו"ש מקורי מהבנק, יש להעביר לכתובת הבאה: שירות לקוחות קופות גמל, שמשון 9 ת.ד. 3928 פתח תקוה 4952701
ה. הלוואות מכספי קרן ההשתלמות- לעמיתי הקרן.
כעמית של ק.ל.ע קרן השתלמות לעובדים סוציאליים, באפשרותך לקבל הלוואה מכספי קרן ההשתלמות בהסתמך על כספי העמית הצבורים בקרן ההשתלמות, ובכפוף לנוהלי החברה והוראות הדין, למידע נא להיכנס לאתר קלע בכתובת www.krn-kela.co.il
ו. פרישה לגמלאות מטעמי גיל
עמית הקרן שפרש לגמלאות מטעמי גיל (גיל הזכאות נקבע עפ"י שנת הולדתו של העמית, בהסתמך על טבלה המפורסמת ע"י מס הכנסה), יהיה זכאי לקבל לאחר 3 שנים של חברות בקרן, או לאחר שחלפו 3 שנים מהמשיכה האחרונה. בכל שאלה או בקשה נוספת ניתן לפנות למוקד הטלפוני בטלפון 072-2790006.
שעות פעילות המוקד:
ימים א' – ה': 08:00-16:00
על מנת שנוכל לשמור עמך על קשר, רצוי לעדכן כתובת באמצעות פקס,
או דוא"ל בצירוף תצלום ת.ז.