לדיווח על תקלות בהעלאת מודעות ללוח, אנא שלחו מייל לכתובת [email protected]

 

שחר שירותי אומנה17-04-2024
מנהל/ת מרכז טיפולי וסגן/ית מנהלת מחוז ירושלים

לארגון "שחר שירותי אומנה", המלווה ילדים ונוער הגדלים במשפחות אומנה, דרוש/ה מנהל/ת מרכז טיפולי וסגן/ית מנהלת מחוז ירושלים.

במסגרת התפקיד: * חבר/ת צוות הנהלת המחוז. * ממלא/ת מקום מנהלת המחוז. * ניהול תקציב. * ניהול צוותים. * גיבוש וניהול תוכניות עבודה שנתיות. * ניהול מערך הבקרה המחוזי. * ניהול המערך הטיפולי.

דרישות: * תואר שני בעבודה סוציאלית או פסיכולוגיה או חינוך-חובה. * ניסיון של 5 שנים ומעלה בטיפול משפחתי/הדרכת הורים-חובה. * ניסיון ניהולי-חובה. * ניסיון והכשרה בהנחיית קבוצות-יתרון. * ניסיון בהדרכה וניהול של אנשי טיפול. * יכולת הנעת צוות ומנהיגות. * 75% משרה עם אפשרות למשרה מלאה. במשרדי הארגון בירושלים.

עיריית ת"א-יפו17-04-2024
עובד/ת סוציאלי/ת לטיפול בחיי המשפחה ושכול פתע

לתחנה לטיפול זוגי ומשפחתי בת"א דרוש/ה עובד/ת סוציאלי/ת לטיפול בחיי המשפחה ושכול פתע

תיאור התפקיד: בתפקיד זה תתמקדו בעבודה טיפולית עם משפחות, זוגות ויחידים הזקוקים לסיוע בהתמודדות עם סוגיות שונות בתחום המשפחה והתמודדות עם שכול פתע. העבודה הינה מאתגרת עם אוכלוסייה מגוונת בסביבה מקצועית ותומכת בצוות של מטפלים משפחתיים מוסמכים ובתהליכי הסמכה. התפקיד מלווה בהדרכה מקצועית פרטנית וקבוצתית.

דרישות התפקיד: • תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית • תעודת הסמכה כמטפל/ת זוגי ומשפחתי מטעם האגודה לטיפול זוגי ומשפחתי. • הכשרה וניסיון בטיפול בשכול פתע • זמינות מידית – יתרון

היקף המשרה: 50% משרה בבקרים ובשעות אחה"צ

**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

ניתן לשלוח קורות חיים למייל- [email protected] ניתן לפנות לחני סרור-עגיב . 03-7253861/0.

עיריית הרצליה17-04-2024
מרכז/ת נושא לשלום האזרח הוותיק

מכרז פנים/חוץ מס' 33/2024 בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם – 1979, מכריזה בזאת עיריית הרצליה על משרה פנויה כדלקמן:

דרוש/ה: מרכז/ת נושא לשלום האזרח הוותיק האגף לשירותים חברתיים – המחלקה לרווחת האוכלוסייה המבוגרת

כפיפות: מנהלת המחלקה לרווחת האוכלוסייה המבוגרת היקף המשרה: 80% דרוג: עו"ס דרגה: בהתאם להסכם שכר עו"סים חדש

תיאור התפקיד: • אחריות על המניעה והטיפול בתחום באזרחים ותיקים • זיהוי, איתור ויישוג של בעיות האלימות באזרחים ותיקים בקרב לקוחות פוטנציאליים • איתור ויישוג נשים וגברים במעגל האלימות למערכות אחרות: משטרה, בריאות, חינוך וכדומה • קליטת הפניות מכל השירותים: רווחה, משטרה, עצמיות ועוד • אבחון והערכת מסוכנות במצבי חירום ובשגרה ובניית תכנית הגנה • התערבויות חד פעמיות/קצרות טווח כגון יעוץ ומיצוי זכויות ללקוחות בתחום האלימות באזרחים ותיקים • בניית תכנית התערבות משותפת עם הלקוח ומנהל הטיפול שקובעת יעדים, משימות לביצוע ותוצאות רצויות • הפניה ותיווך לגורמים טיפוליים מתאימים במחלקה ומחוץ למחלקה • מתן ייעוץ והדרכה לצוות המחלקה בתחום האלימות וההזנחה • טיפול פרטני ו/או קבוצתי בנשים וגברים, בהתאם לצרכים ולאבחון • ייזום פעולות מניעה והסברה ברמה העירונית, בשיתוף המחלקה למשאבי קהילה • הקמת ועדות רב מקצועיות להתייעצות הנוגעות לטיפול בלקוחות משולבות עם גורמים נוספים המטפלים בלקוח, בהתאם לצורך ולתכנית ההתערבות • ייזום והשתתפות בפורומים ברמה העירונית בנושא אלימות באזרחים ותיקים • תיעוד הטיפול וההתערבות בתיק הלקוח ועדכון שוטף של מנהל הטיפול עו"ס המשפחה

דרישות התפקיד: תנאי סף: • תואר בוגר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה בישראל המוכר על פי חוק המועצה להשכלה גבוהה, תשי"ח - 1958, או של מוסד להשכלה גבוהה שהוכר או שניתן לו היתר כאמור בסעיף 28א לחוק האמור, או שהוא בעל תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד כאמור או תואר בוגר או תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה ללימודי עבודה סוציאלית מחוץ לישראל • רישום בפנקס העובדים הסוציאליים • 3 שנות ניסיון בעבודה סוציאלית, רצוי שנתיים לפחות בתחום הטיפול באוכלוסיית האזרחים הוותיקים • בעל/ת הכשרה מוכרת בתחום הטיפול בהתעללות והזנחה בקרב אזרחים ותיקים או התחייבות לצאת לקורס בתחום, במועד שייקבע ע"י העירייה, ולסיימו בהצלחה
כישורים ודרישות נוספות: • תואר שני בעבודה סוציאלית – יתרון • הכשרה לחוק ההגנה על חוסים ואפוטרופסות - יתרון • שליטה בסביבה ממוחשבת ובתוכנת ה-office • יכולת עבודה בצוות • תודעה שרותית גבוהה • זמינות גבוהה ונגישה ללקוחות ולצוות המחלקה • יכולת גמישות בנוכחות בהתאם למקרי החירום ושיקול דעת מנהלת המחלקה

יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל² [email protected] עד ליום 02/05/2024.

¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש ²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). - הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים

בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.

עיריית הרצליה17-04-2024
אחראי/ת שט"י - מנהל/ת התחנה לטיפול משפחתי בהרצליה

מכרז פנים/חוץ מס' 32/2024 בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם – 1979, מכריזה בזאת עיריית הרצליה על משרה פנויה כדלקמן:

דרוש/ה: אחראי/ת שט"י - מנהל/ת התחנה לטיפול משפחתי בהרצליה האגף לשירותים חברתיים, מחלקת פרט ומשפחה - התחנה לטיפול משפחתי

כפיפות: מנהל מחלקת פרט ומשפחה היקף המשרה: 50%-80% דרוג: עו"ס דרגה: בהתאם להסכם שכר עו"סים חדש

תיאור התפקיד: • אחריות למתן שירות מקצועי לאוכלוסייה במצבי משברי חיים, מעברים או בעלת בעיות מורכבות בתחום חיי המשפחה והנישואין- שירות המחייב מקצועיות ספציפית בתחום ההכשרה כמטפל/ת משפחתי/ת • שותפות בקביעת מדיניות האגף ואחריות לביצוע תכנית העבודה בתחנה לטיפול משפחתי • אחריות על הקשר עם עובדי האגף לשירותים חברתיים לגבי קבלת הפניות והטיפול בלקוחות מהאגף, תוך קיום מעקב ודיווח על פי הצורך • ניהול והדרכת צוות העובדים בתחנה • ניהול והדרכת המתמחים העובדים בתחנה • עוסק/ת בטפול ישיר בלקוחות התחנה • עידוד התפתחות העובדים בתחנה, תכנון השתלמות והרחבת הידע של עובדי התחנה • חבר/ה בצוות הנהלת המחלקה, השתתפות בישיבות הנהלת המחלקה • ייזום וקידום פרויקטים ופיתוח מענים בהתאם למגמות ודרישות חברתיות בתחנה לטובת אוכלוסיית העיר • אחריות לתכנון, ארגון, ניהול וביצוע הפעילות בתחנה • מעקב ודיווח אחר פעילות התחנה

דרישות התפקיד:

תנאי סף: • תואר בוגר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה בישראל המוכר על פי חוק המועצה להשכלה גבוהה, תשי"ח – 1958, או של מוסד להשכלה גבוהה שהוכר או שניתן לו היתר כאמור בסעיף 28א לחוק האמור, או שהוא בעל תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד כאמור או תואר בוגר או תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה ללימודי עבודה סוציאלית מחוץ לישראל • רישום בפנקס העובדים הסוציאליים • 6 שנות ניסיון בעבודה טיפולית לאחר סיום הלימודים, מתוכן לפחות 3 שנות ניסיון בתחום ההתמחות (טיפול משפחתי) • בוגר/ת קורס מוכר ע"י המשרד בתחום התמחות השט"י (טיפול משפחתי) בהיקף של לפחות 300 שעות לימוד • בוגר/ת קורס הדרכה ובעל/ת כושר הדרכת עובדים בתחום

כישורים ודרישות נוספות: • תואר שני בעבודה סוציאלית – יתרון • הסמכה מטעם האגודה לטיפול זוגי משפחתי להדרכת מדריכים- יתרון • ניסיון בעבודה במסגרת מחלקה לשירותים חברתיים – יתרון • יכולת מקצועית וניסיון בתחומי ידע נוספים (טראומה, שכול, טיפול קבוצתי, תיאום הורי/אחר)- יתרון • יכולת למתן טיפול מעמיק • כישורים בינאישיים לעבודה בצוות • יכולת לעבודה בשיתוף עם גורמי טיפול נוספים

יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל² [email protected] עד ליום 02/05/2024.

¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש ²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). - הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים

בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.

תאגיד בסיעוד17-04-2024
עובדת סוציאלית

לתאגיד בסיעוד עם מטופלים קשישים באזור תל אביב דרושה עובדת סוציאלית למשרה חלקית פעם - פעמיים בשבוע כולל ביקורי בית. אחראית עם יחסי אנוש מעולים לפחות 3 שנות ניסיון

הגשת מועמדות למשרה במייל [email protected]

עיריית תא יפו16-04-2024
מדרצ פרט ומשפחה

דרוש/ה ר"צ משפחות למחלקת שער יפו, אגף דרום מנהל השירותים החברתיים הדרכה וניהול מקצועי של העובדים בצוות כולל בניית תוכניות עבודה. טיפול באוכלוסייה רב תרבותית ומגוונת ובמשפחות במצבי סיכון וסכנה. שותפות בצוות הנהלת המחלקה. קשר עם גורמי פיקוח במשרד הרווחה.

עמותת מטב16-04-2024
דרוש/ה עו"ס לשלוחת תל אביב יפו מענק הצטרפות של 5000 ש"ח

לעמותת מטב ארגון חברתי המתמחה בשירותי טיפול ורווחה דרושים.ות עובדים.ות סוציאליים.ות תל אביב יפו 

היקף משרה - 100%

תיאור התפקיד: -ביקורים בבית הקשיש -ייעוץ ומיצוי זכויות לקשיש ובני משפחתו -בניית תכנית טיפול -התאמה והדרכה של מטפל לסיוע לקשיש בביתו -התערבות בשעת משבר למתן פתרונות לקשיש -פיתוח ושימור הקשר עם גורמים מקצועיים בקהילה

דרישות -השכלה אקדמית רלוונטית חובה -רישיון נהיגה חובה -יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה -ניסיון בתחום מתן שירותי סיעוד יתרון -דוברי/ות רוסית - יתרון תנאי העסקה מצוינים למתאימים /ות! אפשרות לקבל רכב חברה. א.רכב, קרן השתלמות ועוד..

המענק יינתן לאחר 3 חודשי עבודה, 5000 למשרה מלאה, ובאופן יחסי למשרה חלקית

ידיד נפש16-04-2024
מנהל/ת שלוחה

חברת ידיד נפש מרחיבה את מערך השיקום הפסיכיאטרי ומגייסת מנהל.ת שמעוניינים להתפתח מבחינה מקצועית וניהולית.

התפקיד כולל: • ניהול והדרכת עובדים מקצועיים • בקרה על תהליכי השיקום של מתמודדי הנפש • עבודה מול גורמים בקהילה. • ליווי מתמודדים באופן חלקי. התפקיד הוא בכפוף למנהלת המרחב ולצד צוות מנהלים אזורי. התפקיד מאפשר גמישות ודורש ויכולת ניהול זמן עצמאי. מענק קליטה יינתן למתאימ.ה.

דרישות התפקיד • תואר ראשון בעבודה סוציאלית / ריפוי בעיסוק או תואר שני טיפולי. • ניסיון בהדרכת עובדים מקצועיים • ניסיון בתחום בריאות הנפש – יתרון משמעותי • ניסיון כמתאם/ת שיקום – יתרון • ניידות עם רכב – חובה נשמח לקו"ח

עמותת עלה16-04-2024
עו"ס קהילה

דרוש/ה עו"ס קהילה לעמותת עלה באגף השירותים החברתיים רמת גן- 50% משרה

תיאור התפקיד:  תכלול קהילתי של תחום "השיבה הביתה" של המילואימניקים ובני משפחותיהם בני זוג והורים ללוחמים.  ניהול ותכלול ועדת נגישות עירונית במסגרת פרויקט "קהילה נגישה"  פיתוח קהילתיות ברובעים ושכונות העיר  תפקידים קהילתיים נוספים ע"פ צורך בהתאם למצב חירום ושיגרה

תנאי סף: תואר אקדמי בעבודה סוציאלית. מגמה קהילתית יתרון

דרישות המשרה: 1. גישה ותפיסה שוויונית לאנשים עם מוגבלויות. 2. יחסי אנוש טובים, סובלנות , הכלה ויכולת עבודה והשתלבות בצוות 3. מולטי- טסקינג המצריך ארגון וסדר בעבודה 4. שליטה מלאה באופיס ומדיה חברתית 5. ניסיון בעבודה חברתית וקהילתית - יתרון.

המעוניינים/ות העונים/ות על דרישות המשרה יגישו מועמדותם בצירוף קורות חיים, תעודות והמלצות מתאימות לכתובת מייל עד לתאריך 30/4/2024 .

המודעה פונה לשני המינים. העמותה שומרת לעצמה את הזכות לבחור 5 מועמדים על פי שיקול דעתה. איוש המשרה מותנה במציאת מועמד מתאים שיענה על כלל הקריטריונים האמורים לעיל. אין העמותה מתחייבת לקבל את אחד/ת הפונים/ות למשרה ושומרת לעצמה את הזכות לבחון מועמדים/ות נוספים שפרטיהם יגיעו אליה.

עיריית מגדל העמק16-04-2024
עו"ס רכזת מועדוניות טיפוליות רווחה

דרוש/ה עו"ס רכזת מועדוניות טיפוליות במגדל העמק

תיאור התפקיד: * אחראי לבניית תוכנית טיפולית לילד תוך התייחסות למערכת המשפחתית. * הדרכת הורים לצורך שיפור קשר הורה-ילד. * אחראי לבניית תוכנית שנתית למועדונית ויישומה בשיתוף צוות המועדוניות. * הדרכת צוות המועדוניות בהתאם לתוכנית השנתית והתכנים שעולים במסגרת המועדונית.

דרישות התפקיד: * תואר ראשון לפחות בעבודה סוציאלית ורישום בפנקס עו"ס. * ניסיון טיפולי בעבודה עם הורים וילדים יתרון. * יכולת עבודה בצוות. * גמישות בשעות העבודה ונכונות לעבודה פעמיים בשבוע אחה"צ. * אחריות ויוזמה. היקף משרה : 50%- 75%

עיריית מגדל העמק16-04-2024
עו"ס לחוק נוער

צוות פרט ומשפחה באגף הרווחה והשירותים החברתיים במגדל העמק מחפש עו"ס לחוק הנוער עם מינוי או עו"ס עם ניסיון בתחום טיפול בנוער וילדים, ניסיון בעבודה עם משפחות עם התחייבות לצאת לקורס. סביבת עבודה מקצועית, הדרכות קבועות.

השכלה : תואר בוגר בעבודה סוציאלית רישום בפנקס עו"ס .

עדיפות: לבעל/ת מינוי עו"ס לחוק הנוער או התחייבות ליציאה לקורס עו"ס חוק נוער

היקף משרה : 50% - 100%

עיריית ראשון לציון15-04-2024
עו"ס יתד - צעירים ודירת מעבר

דרוש.ה עו"ס יתד להתערבות עם צעירים במצבי סיכון ללא עורף משפחתי. היקף משרה - -80%-100%

מיקום: ראשל"צ ניתנת הדרכה חיצונית. עבודה מרתקת ומאתגרת.

מתן - שירותי בריאות15-04-2024
עובד/ת סוציאלי/ת למגוון תקנים!

לחברה מובילה בתחום הסיעוד דרוש/ה עובד/ת מקצועי/ת - עובד/ת סוציאלי/ת /גרונטולוג/ית /אח/ות מוסמך/ת לקריית מוצקין, רמת גן, אופקים, ערד, חולון, בת ים, באר שבע, רמלה, נתניה, לוד ונתיבות! 100% משרה

התפקיד כולל: עבודה מול אוכלוסיית הגיל השלישי, עבודת שטח ומשרד הכוללת ביקורי בית בבית הלקוח, מיפוי צרכים, מיצוי זכויות, עבודה מול גורמי קהילה.

תנאים אטרקטיביים למתקבלים: - קבלת מענק הצטרפות לחברה בעת הצטרפות לחברה ומענק התמדה נוסף לאחר חצי שנה! -ליווי, הדרכה והכשרה ע''ח החברה! - השתלמויות וכנסים מקצועיים! -אופק קידומי ומסלולי עתודה ניהולית!

דרישות: תואר ראשון בעבודה סוציאלית/ גרונטולוגיה/ סיעוד- חובה רישיון נהיגה וניידות - חובה רוסית - יתרון

מועצה מקומית אפרת15-04-2024
עו"ס מרכז קשר

תיאור תפקיד: מרכז הקשר הורים ילדים הוא מסגרת מוגנת, תומכת, מלווה, ומפקחת לקיום מפגשים בין הורים לילדיהם במצבים של קונפליקטים במשפחה על רקע פירוד, גירושין, אלימות במשפחה, אלימות וסיכון לקטינים. צוות המרכז כולל עובדים סוציאליים, מתנדבים וסטודנטים. המרכז הינו אזורי ונותן מענה למשפחות מאפרת וממקומות אחרים

עיקרי התפקיד: • ליווי משפחות המגיעות למרכז. • פיקוח והדרכת הורים במפגשי הורים – ילדים. • ריכוז פעילות המרכז והפעלת סמך מקצועית ומתנדבות. • דווח רצוף לגורמים המפנים בכתב ובעל-פה. • השתתפות בוועדות הערכה של משפחות המבקרות במרכז. • השתתפות בישיבות צוות. • קשר שוטף עם עו"סים מהמקומות המפנים. • קשר עם עו"ס מחוזי האחראי על מרכז הקשר. • הדרכת העובדים במרכז לרבות מתנדבים וסטודנטים. • ביצוע מטלות נוספות ע"י הממונה ככל שיידרשו. • עבודה בבקרים וגם בשעות אחה"צ (חובת עבודה יומיים בשבוע אחה"צ).

מועצה מקומית אפרת15-04-2024
עו"ס נוער לפי חוק סעד - סדרי דין

עיקרי התפקיד:

1.ביצוע התפקידים של עובד סוציאלי לעניין סדרי דין, בהתאם לחוק הסעד (סדרי דין בענייני קטינים, חולי נפש ונעדרים) התשט"ו –1955, לרבות: ביצוע חקירות, הכנת תסקירים בכתב בענייני קטינים, חולי נפש ונעדרים ועוד. 2. הגשת חוות דעת ותסקירים לערכאות משפטיות. 3. התערבות סמכותית וטיפולית בחיי הפרט והמשפחה, לרבות בתופעת הגירושין ובעיות אישיות, אלימות במשפחה, הגנה על טובתם ושלומם של קטינים, חולי נפש ונעדרים, ביסוס הסדרי משמורת ונורמות בקשר שבין הורים ולבין ילדיהם. 4. מופיע/ה בדיונים של ערכאות משפטיות בהתאם לצו. 5. מקיים/ת קשרים עם גורמים ומוסדות בקהילה למען קידום שירותי האגף וטיפול באוכלוסיות היעד. .6 משפר/ת מצבן של אוכלוסיות שבטיפולו/ה באמצעות הפעלת תוכניות אישיות, משפחתיות. 7. מבצע/ת עבודתו/ה לפי תכנית עבודה, מתחיל/ה ומסיים/ת טיפולית בצורה מבוקרת. 8. מנהל/ת רישום ומעקב אחר תכניות טיפוליות ומדווח/ת לממונים בכתב ובעל פה כנדרש. 9. משתתף/ת בוועדות, דיונים בבתי משפט ודיונים בן מקצועיים, בהתאם להנחיות הממונים עליו/ה. 10. מפעיל/ה חוקים ותקנות רלוונטיים לצורכי הטיפול. 11. עבודה בשעות בלתי שגרתיות בשגרה ובזמן חירום. .12 כל נושא אחר בתחומי העיסוק, אשר המעסיק יחליט שהינו בתחום אחריות המשרה.

מודעה חדשה